بیسکولنز 5: تهیه ی ویدئو از آزمایش شیر و رنگ

ویدئوی این بار مربوط آزمایش. اگر دوست دارید کمی آرامش بگیرید یا اگر علاقه مند به شیمی هستید یا اگر عشق بافت و طرح هستید یا اگر کنجکاوید ، ویدئوی پنجم را ببنید. با همدیگه آزمایشی با شیر و رنگ انجام میدیم و نتیجه رو به شما تقدیم می کنم.

و لطفاً اگر شما هم این آزمایش را انجام دادید  لطفا من را با @bisculens صدا بزنید خوشحال میشوم برای کارهایتان لایک بگذارم

.video_embed_frame {
position: relative;
}

.video_embed_frame iframe {
position: absolute;
top: 0;
left: 0;
width: 100%;
height: 100%;
}

ویدئو را در نماشا، آپارات و یا یوتیوب هم می توانید ببنید.

بیسکولنز جایی است که من از بودن با شما در آن جا انرژی می گیرم. بیسکولنز جایی است که من درش از یک طرف با دنیای خوراکی ها سر و کار دارم و از طرف دیگر با دنیای هنرهای تصویری، عکاسی، انیمیشن، تصویرسازی و مطالب علمی سر و کار دارم. اگر از دیدن ویدئو لذت بردید عضو کانال بشید، دکمه ی » پسندیدن » رو بزنید و بیسکولنز رو به دوستانتون هم معرفی کنید.

زیرنویس ویدئو:

یک عینک آزمایشگاه یو -و با محافظت در برابر این برای وقتی که داریم با اشعه ی ماورا بنفش از گل و گیاه ها عکاسی می کنیم خیلی لازمه امروز می خواهیم آزمایش کنیم ☊ صدای جویدن☊ (سلام (با گویش های مختلف
ایران به بیسکولنز پنجم خوش اومدین صبحتون به خیر، ظهرتون به خیر عصرتون به خیر، شبتون به خیر با مداد تون به خیر امروز می خواهیم یک آزمایش کنیم برای این آزمایش احتیاج به شیر داریم، رنگ خوراکی و مایع
ظرفشویی اگه رنگ خوراکی ندارین هیچ اهمیتی نداره به نظر من با مرکب رنگی هم جواب میده اگه باز اون رو هم ندارین می تونید چند تا دونه دراژه شکلاتی رو توی آب بندازید آب شما رنگ اون دراژه شکلاتی ( اسماتیز) ها رو به خودش می گیره چند قطره رنگ خوراکی رو توی شیر بچکانید به محض اینکه یک قطره مایع ظرفشویی بهش اضافه کنید می بینید که رنگ ها شروع به رقصیدن می کنند و طرح های خیلی قشنگی ایجاد می کنند اما چه اتفاقی می افته؟ داستان اینه که توی شیر مولکول های مختلفی هست مثل آب مثل چربی مثل پروتئین بعضی از مولکول ها مثل آب و پروتئین قطبی هستند اما بعضی دیگه مثل چربی غیر قطبی هستند مولکول های مایع ظرفشویی یک ویژگی دارند و اون اینکه یک سرشون قطبیه یک سرشون غیر قطبی یا به اسم آبدوست و آبگریز هم شناخته میشه وقتی که مایع ظرفشویی رو اضافه می کنید سر آبدوست اون، به مولکول های آب می چسبه و سر آبگریز اون به مولکول های چربی بنابراین وقتی این جابجایی رخ میده اگر ما رنگ خوراکی بهش اضافه کرده باشیم باعث میشه بتونیم این حرکات رو ببینیم و این طرح های خیلی قشنگ رو با همدیگه تماشا کنیم دعوتتون می کنم با همدیگه که به این طرح ها نگاه کنیم و
کمی آرامش پیدا کنیم امیدوارم از این بیسکولنز لذت برده باشین و لطفاً خودتون هم این کار رو انجام بدید ازش عکس بگیرین، فیلم بگیرین من رو صدا بزنید خیلی دوست دارم بیام کارهاتون رو ببینم و و براشون یک لایک بگذارم لطفاً به خودتون خیلی سخت نگیرین نگین که حتماً با دوربینم فلان باشه یا من که نمی تونم یا من که کارهام خوب از آب در نمی آد این جور چیزها رو رها کنید و بریزین دور هر کاری که شد حتماً به اشتراک بگذارین خیلی مهم اینه که تجربه کنید اونه که به شما لذت می ده و مرحله به مرحله کارها بهتر میشه تا بیسکولنز بعدی خداحافظ زیرنویس از بیسکولنز

بیان دیدگاه