ویدئوی چهارم: عکاسی مواد غذایی در فضای تیره

Dark food Phtoography

از آن جایی که ترجمه ای برایش تعریف نشده، نوشتم: «عکاسی غذا در فضای تیره» اما مشتاقانه دوست دارم ببینم چه پیشنهاد های خوبی از شما دوستان باهوش و خوش صحبت می شنوم.

این نوع عکاسی که در آن با تیره ساختن فضا و تاکید روی موضوع از طریق پرتوهای نور صورت می گیرد، مدت ها بود که دل من را برده بود و حسابی دلم می خواست امتحانش کنم.

اگر دوست دارید با من همراه باشید و با هم تجربه کنیم این ویدئو را تماشا بفرمایید.

 

و لطفاً اگر شما هم  از این  سبک کار انجام دادید یا کاری  مد نظرتان بود لطفا من را با @bisculens صدا بزنید

بیسکولنز جایی است که من از بودن با شما در آن جا انرژی می گیرم. بیسکولنز جایی است که من درش از یک طرف با دنیای خوراکی ها سر و کار دارم و از طرف دیگر با دنیای هنرهای تصویری، عکاسی، انیمیشن، تصویرسازی و مطالب علمی سر و کار دارم. اگر از دیدن ویدئو لذت بردید عضو کانال بشید، دکمه ی » پسندیدن » رو بزنید و بیسکولنز رو به دوستانتون هم معرفی کنید.

زیرنویس ویدئو:

سلام ☺ به بیسکولنز خوش اومدین این جا جاییه که من توش با خوراکی ها سر و کار دارم و با عکس، تصویر، تصویر متحرک و شاید هم تصویر سازی ☊ صدای جویدن☊ امروز می خواهم یک نوعی از عکاسی غذا رو امتحان کنم به اسم dark food photography این اوّلین تجربه ی من درمورد عکاسی تاریک بود و ازش خیلی لذت بردم شما هم اگه از این کارها کردین حتماً من رو صدا بزنید خوشحال می شم بیام و ببینم تا بیسکولنز بعدی خدانگهدار زیرنویس از بیسکولنز hadis[dot]design[at]gmail[dot]com

بیان دیدگاه